s
About Us
Lorem Ipsum is simply dummy text ofering thetonat sunrising printing and typesetting industry seo is partysipati carma. Lorem Ipsum is simply dummy,
Follow Us

Zasada działania

Najbardziej ogólnie rzecz ujmując idea działania została oparta na pomyśle elektronicznego dziennika, który staje się pewnego rodzaju standardem w dzisiejszych czasach. Użytkownikom tego rodzaju systemów jakimi są
elektroniczne dzienniki, doświadczenie powinno pomóc z obejściem się w eCeremoniarzu. Jednak także i Ci, którzy nigdy nie mieli styczności z formą e-dziennika, lub, delikatnie rzecz ujmując, nie przepadają za nim, powinni szybko i „bezboleśnie” przekonać się do naszej propozycji.

 

W zależności od przyznanej roli, użytkownicy mogą mieć dostęp do całej lub wybranej części systemu. Poniższy schemat pozwala zaznajomić się z ogólnymi możliwościami eCeremoniarza.

ADMINISTRATOR (moderator) MINISTRANT / LEKTOR (użytkownik) RODZIC (użytkownik)
Wprowadzenie wydarzeń do harmonogramu i przypisywanie służenia (dodawanie użytkowników i tworzenie grup służenia)
Sprawdzanie obecności na wydarzeniu
Przeglądanie grafiku*
Przeglądanie punktacji*
Możliwość doliczania ekstra punktów
Wpisywanie usprawiedliwień*
Możliwość edycji danych kontaktowych*
Wysyłanie wiadomości**

* – ministranci i lektorzy mogą korzystać z danej funkcji tylko w odniesieniu do sowich danych, rodzice są przypisywani do konkretnego ministranta/lektora i również te funkcje są ograniczone tylko do tej osoby

** – wewnętrzny czat między użytkownikami jest w opracowaniu

Cały system jest w głównej mierze oparty na harmonogramie pracy, w którym występują WYDARZENIA. Są różne typy oraz możliwości ich tworzenia. Do każdego wydarzenia może zostać przypisany UŻYTKOWNIK. To jest podstawowa relacja w eCeremoniarzu. Użytkownik za obecność, która może być obowiązkowa lub nadobowiązkowa, ma naliczone punkty. Dzieje się to natychmiast po sprawdzeniu obecności.

 

Na chwilę obecną działanie systemu zostało usprawnione o czytnik kart. Każdy z ministrantów posiada swoją kartę, która ma odpowiedni numer. Ten numer jest przypisany do użytkownika w systemie. Po odbiciu karty system zaczytuje numer karty i dopisuje go do odpowiedniego wydarzenia. Jeżeli dany ministrant lub lektor miał wyznaczone służenie obowiązkowe to system zapisze mu obecność, natomiast jeżeli wcześniej nie był zdefiniowany na liście (obecność nadobowiązkowa) dopisze go do danego wydarzenia i zapisze mu obecność.

Po więcej szczegółów zapraszamy dalej.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.